آیا جایگزین به دیالیز برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا جایگزین به دیالیز برای درمان نفروپاتی دیابتی وجود دارد

پدر من از دیابت برای یک مدت طولانی رنج می برد، و rencently که دکتر به ما گفت که بیماری او را به نفروپاتی دیابتی پیشرفت و ما را به دیالیز است. من می خواهم بدانم آیا جایگزین به دیالیز برای او وجود دارد، شما می دانید او 76 ساله است، من نمی خواهم او را به رنج می برند درد بیش از حد.
سلام، من بسیار خوشحالم که به شما بگویم که برخی از درمان می تواند درمان جایگزین برای دیالیز، مانند پیوند کلیه، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، سلول های بنیادی درمان و غیره وجود دارد. در زیر من به شما برخی جزئیات در مورد کسانی که درمان است.
پیوند کلیه
به رک و پوست کنده، پیوند کلیه یکی از درمان های جایگزین رایج ترین به دیالیز است، آن را یک درمان موثر برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مرحله نهایی است، زیرا می تواند یک شانس برای این بیماران به یک زندگی با نام تجاری جدید ارائه می کنند. با این حال، در مقایسه با انواع دیگر بیماری مزمن کلیه، نتیجه پیوند کلیه است برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی رضایت بخش نیست.
اگر مادر شما هنوز ادرار و عملکرد کلیه خاص، آنها می توانند برخی از درمان های دیگر را امتحان کنید به منظور بهبود وضعیت کلیه خود و وضعیت کلی سلامت.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی
این درمان می تواند به بهبود اختلال کلیه و سلولهای پانکراس را تحریک کند. هنگامی که کلیه و لوزالمعده می توانید کار خود را به طور معمول انجام، بیماران نیازی به در مورد امنیت خود نگرانی بیشتر.
سلول های بنیادی درمان
از طریق اعمال نظریه سلول های بنیادی، این درمان می تواند به سلول های جدید کلیه افتراق و جایگزین سلول های کلیه آسیب دیده به کار است.
همانطور که همه ما می دانیم، برای بیمار متفاوت آنها شرایط مختلف بیماری به طوری که آنها نیاز به درمان های مختلف است.
اگر شما می خواهید بدانید که درمان برای شما بهتر است، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما شما را بدون در 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: